10/27/2009

HOT GOSSIP : Artis tunjuk perangai buruk

TERDIAM Hai apabila satu sumber bercerita tentang perangai buruk seorang artis wanita yang terkenal juga. Maklumlah, selama ini pun dia baik dengan semua orang. Tambah pula ke mana-mana pergi ditemani ibunya.

Sumber ini kecewa kerana artis wanita yang sinonim dengan program terbitan RTM ini tunjuk lagak ketika menjayakan shooting klip- video untuk satu program TV di sebuah restoran .

“Tak sangka kerana masa berurusan, sikapnya baik. Tapi masa shooting barulah nampak warna sebenar dia apabila macam-macam hal menyakitkan hati dibuatnya.

“Kami dah siapkan segala peralatan sebab janji nak mula shooting pukul 2.00 petang, tapi dia masih tak nampak lagi batang hidung. Apabila kami telefon, langsung dia tak angkat telefon.

“Apalagi, pengarah pun mulalah bising sebab pukul 5.00 petang kami ada shooting dengan artis lain pula. Setelah banyak kali telefon tidak berjawab, barulah dia hantar SMS beritahu dalam perjalanan.

“Walaupun agak panas dengan jawapan dia, kami ingat bila sampai nanti semuanya akan okay, tapi rupanya dia buat ‘muka ketat’ macam tak puas hati dengan kami.

“Kami pun ada sediakan mekap artis tapi dia nak bawa sendiri. Lepas tu nak cajkan pada kami pula. Takkan kami nak layan? Selepas itu pula ketika dalam scene, adalah seekor dua nyamuk sesat kat situ.

“Apalagi dia bising kata nanti kulit merahlah…dan suruh kami beli ubat nyamuk. Melampaunya dia,” kata sumber tersebut.

Benarkah sikap artis ni diva sangat? Hai akan dapatkan penjelasan dia nanti ya.

HAI: Tak memihak dan akan cuba bersikap adil pada semua orang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan