10/27/2009

HOT GOSSIP : Apa kes Remy Ishak?

DAH acap kali ruangan gosip akhbar dan majalah mempersoalkan tentang sikap pelakon Remy Ishak yang susah memberikan komitmen apabila diperlukan. Hai sendiri dah lenguh tangan menulis perkara ini.
Biarpun Remy kerap memohon maaf, dia masih tidak belajar memperbaiki kesilapannya itu. Khabarnya, Remy masih sukar memberikan kerjasama kepada wartawan.

Baru-baru ini, teman Hai cuba mendapatkan Remy untuk mengaturkan sesi fotografi bersamanya. Ketika dihubungi dia berjanji akan memberikan jawapan sama ada boleh atau tidak untuk turut serta.

Tetapi, janji hanya tinggal janji kerana selepas itu Remy terus hilang tanpa berita. Malah, panggilan telefon dan SMS demi SMS yang dihantar tidak dibalas langsung. Jika difikirkan memang sakit hati dibuatnya.

Yang peliknya Remy kata dia ada pengurus. Tapi kenapa dia seperti masih tidak terurus?

Namun, yang buat Hai sekali lagi pelik, selang beberapa minggu kemudian dia dilihat memenuhi undangan fotografi dari sebuah akhbar. Yang menjadi persoalan, mengapa Remy seakan pilih kasih?

Nampak dia seperti hanya memilih beberapa media sahaja, sedangkan yang lain diketepikan. Adakah dia merasakan tarafnya sudah berubah dan hanya layak muncul di media cetak yang popular?

Hanya Remy yang ada jawapannya. Mungkin Remy hanya selesa bekerjasama dengan mereka yang popular. Hai menghormati pendiriannya dan tidak mempersoalkannya lagi selepas ini.

HAI: Letih nak melayan sikap artis sebegini yang ‘klise’ apabila diri sudah popular.

1 ulasan:

  1. salah paham kot..remy mcm profesional jerw..mayb die ade sbb yg tersendiri..no body iz perfect..

    BalasPadam