10/27/2009

HOT GOSSIP : Maybelline simply fabulous

MAYBELLINE bersama 8TV akan menjadikan impian seseorang menjadi kenyataan dengan kehadiran sebuah rancangan realiti Simply Fabulous untuk mengubah imej dan penampilan seseorang. Program realiti ini disiarkan menerusi laman sesawang 8TV bermula 7 September lepas.

Simply Fabulous merupakan sebuah program realiti untuk mengubah penampilan diri yang dibawakan khas oleh Maybelline New York. Rancangan yang menarik ini merupakan sebuah rancangan realiti online yang juga dikenali sebagai dream maker.

Program ini disertai seramai sepuluh orang peserta perempuan yang dipilih melalui sesi uji bakat yang telah menarik perhatian lebih 1,200 orang.

Rancangan ini mempunyai 18 mini ‘webisodes’ selama lima minit yang akan berlangsung selama tiga minggu. Episod pengenalan peserta Top 10 disiarkan secara online daripada 7 – 11 September lepas.

Rakyat Malaysia perlu melayari laman sesawang www.8tv.com.my/simplyfabulous untuk mengikuti aktiviti harian kesemua peserta.

Sepuluh peserta yang terpilih ialah Calista Wei Fen Leah Liew (22), Kimberley Cham Siang Fen (24), Susilawati Mohd Ariff (23), Steffanie Vanessa Schubert (19), Nalinder Manoharan (27), Preeta Sharenia Nithianantham (21), Zhareen Anshary (18), Ng Bei Shan (22), Nik Syifa Unnur Nik Aziz (22) dan Nurdiana Ashraf Abu Bakar (25).

Peringkat akhir Simply Fabulous akan disiar secara langsung di saluran hip 8TV pada 18 Oktober ini pukul 10.00 malam dan juga di www.8tv.com.my/simplyfabulous. Pada peringkat akhir, pemenang akan dipilih menerusi 30 peratus undian secara online dan 70 peratus undian daripada juri.

Pemenang utama layak menerima hadiah lumayan wang tunai RM10, 000, tajaan percutian ke New York dan juga jemputan ke Minggu Fesyen New York. Bukan itu sahaja pemenang juga akan membawa pulang hadiah-hadiah yang lumayan lain berjumlah RM 50, 000.

Rakyat Malaysia boleh mengudi secara online bermula 28 September bermula pukul 12.00 pagi sehingga 13 Oktober pada pukul 12.00 pagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan