10/27/2009

HOT GOSSIP : Penyanyi popular buat hal lagi...

TAK tahulah nak kata apa lagi fasal bekas penyanyi lelaki sebuah band yang kebelakangan ini cukup popular kerana kisah peribadinya. Baru-baru ini dia buat hal lagi hingga membangkitkan kemarahan teman Hai, Cik Sopan yang bekerja di sebuah akhbar terkemuka.

Cik Sopan ada mengaturkan sesi fotografi bersama penyanyi itu yang akan digandingkan dengan dua lagi penyanyi popular. Akan tetapi, tibanya hari dijanjikan, kelibat penyanyi itu tidak muncul.

Berjam-jam Cik Sopan menunggu. Bila dihubungi, pelbagai alasanlah diberikan kepada Cik Sopan.

“Menyampahnya aku dengan penyanyi tu. Bukan setakat menyampah, tapi dah sampai tahap geram dan meluat yang amat sangat. Macam-macam alasan dia bagi. Dia ingat aku budak-budak boleh termakan alasan yang tak logik tu.

“Dah la buat perangai, lepas tu boleh pula dia tuduh aku tak bagitau dia yang sesi fotografi tu ada libatkan artis lain. Padahal dia sendiri dah tanya sama ada dia seorang atau digandingkan dengan artis lain. Lalok betul la dia tu.

“Aku yang tengah naik angin masa tu terus batalkan fotografi dengan dia dan teruskan sesi fotografi hari itu dengan dua penyanyi popular yang lain saja,” cerita Cik Sopan.

Hai hanya mampu menggelengkan kepala sahaja mendengar kerenah penyanyi popular itu. Mana agaknya janji-janji dia yang nak berubah? Jika beginilah sikapnya patutlah orang terdekat dalam hidupnya serik nak teruskan hidup bersamanya.

HAI: Simpati dengan kes cerai yang menimpa diva popular Indonesia Kris Dayanti dan penyanyi Siti Nurdiana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan