9/12/2009

Penat beraya, berehat di spa


BUKAN setakat perut saja penuh diisi pelbagai juadah istimewa Hari Raya, tetapi kaki dan badan juga terasa letih seharian menziarahi teman-teman dari satu rumah ke satu rumah yang lain.

Kalau dah penat, apa nak buat? Jawabnya, pandai-pandailah mencari tempat yang sesuai untuk menyegarkan kembali fizikal yang keletihan.

Tengoklah, begitu teruja lima pelakon muda popular ini merehatkan diri di sebuah spa cantik milik usahawan bumiputera iaitu Dr. Rose. Orangnya masih muda berusia 24 tahun dan cantik pula. Dr. Rose merupakan seorang doktor perubatan di sebuah hospital kerajaan. Dia mengusahakan spa ini bersama adik perempuannya, Yaya.

Di sini terdapat bilik spa, fish spa serta urutan badan dan refleksologi kaki. Agak lama juga mereka habiskan masa di sini untuk menyegarkan semula badan dengan rawatan yang diberikan.

Menariknya, mereka turut dihadiahkan dengan mandian rempah yang berfungsi sebagai nyah toksin dalam badan dan merapatkan keintiman bagi wanita oleh pencipta ramuan ini, Farah Izzati.

Jom, kita jenguk aktiviti Sharifah Sofia, Jehan Miskin, Anding Indrawani, Shahz Jazle dan Hairul Azreen...semuanya ada dalam majalah HAI edisi Raya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan