10/27/2009

HOT GOSSIP : Red Box rai ibu tunggal

PUSAT karaoke terkemuka Red Box baru-baru ini mengadakan majlis khas bagi meraikan ibu-ibu tunggal sebagai tanggungjawab sosial mereka kepada masyarakat.

Majlis serba meriah ini diadakan dengan kerjasama JS Pictures yang diwakili oleh pelakon Sheila Rusly dan Yayasan Nur telah menjemput seramai 30 ibu tunggal dari Rumah Amal Baitul Kasih bersama anak-anak mereka.

Untuk menjadikan program pada hari itu lebih bermakna, penyerahan sumbangan berupa cek telah disampaikan oleh Pengarah Urusan Kumpulan Red Box Karaoke, Valerie Choo kepada Masliza Abu Bakar, wakil Rumah Amal Baitul Kasih.

Selain itu, hamper barangan harian turut diberikan kepada ibu-ibu tunggal dan telah disampaikan oleh wakil Unilever Food Solutions, Desonny Tuzan.

Sheila Rusly dan selebriti chef, Chef Zam juga tidak melepaskan peluang memberikan sumbangan kepada mereka yang diraikan pada hari itu. Majlis turut dimeriahkan dengan kehadiran Imran Ajmain, Wana dan Ahli Fiqir yang diundang untuk menghiburkan hadirin pada majlis tersebut.

HAI: Seronok tengok pihak korporat beramal serta bersedekah kepada golongan kurang bernasib baik sepanjang bulan Ramadan lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan