10/26/2009

HOT GOSSIP : Dah tua pun buat perangai...

TAK habis-habis pelakon wanita serba boleh yang dah berumur ni buat perangai. Ingatkan bila umur makin meningkat, perangai dia berubah. Tapi rupanya semakin teruk jadinya.

Ada sumber bercerita tentang perangai pelakon berumur itu ketika berlakon dengan satu produksi di luar Kuala Lumpur. Mulanya dia diberi cuti kerana babak yang melibatkannya belum bermula.

Tapi dia berkeras nak pergi, membuatkan pihak produksi pinda jadual dengan percepatkan babak lakonannya. Apabila berada di sana, lain pula yang berlaku kerana rupanya dia ada agenda sendiri.

Tanpa segan silu, pada sebelah malamnya dia pergi berkaraoke di sebuah kelab dengan berpakaian yang agak seksi.

Apabila dipanggil untuk shooting oleh pihak produksi keesokan harinya, mulalah dia bagi pelbagai alasan konon tak sihatlah, sakit kepalalah dan macam-macam lagi.

Nak tak nak, kenalah mereka akur kerana nak marah dia pun faham-fahamlah tak sesuai pula. Nanti dikata kurang ajar pulakan. Pihak produksi makan hati dan terpaksa pendam rasa dengan sikapnya.

Jika benarlah cerita yang disampaikan, Hai hanya mampu geleng kepala sambil berdoa agar dibukakan pintu hatinya supaya berubah.

HAI: Semakin mengingati hari depan dan mula berubah untuk jadi lebih baik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan