8/27/2009

Stacy tak layan peminat?


SEDANG nama melonjak naik sebagai penyanyi pelapis, gadis kecil molek bernama Stracie Angie Anam ini mula dilabel sombong dan sudah lupa diri.

Juara Akademi Fantasia musim keenam (AF6) ini dikatakan sudah mula berlagak dan sukar untuk menyapa peminat-peminatnya yang telah banyak membantu perjalanan kariernya.

Sikapnya yang enggan berdiri dan berpaling sebentar untuk peminat mengambil gambar telah mengecewakan ramai peminat yang begitu teruja dapat melihatnya semasa menjayakan promosi program anugerah baru di pusat membeli-belah terkemuka di Damansara, baru-baru ini.

Ketika dilontarkan dengan pertanyaan tentang sikapnya yang mencetuskan rasa marah di hati peminat, Stacy memberitahu HAI bahawa dia punya alasan yang tersendiri.

Ikuti penjelasan Stacy tentang gosip yang melanda dirinya dalam majalah hiburan popular...HAI...yang padat dengan cerita-cerita PANAS!

2 ulasan:

  1. bibir stacy cam itik..cam aku. ingat aku seorg je bibir huduh camni...cam bibir katun =lucky eddie= pun ada - sbb tu ada org ckp stacie ska pakai baju nampk bahu sbb nak alihkan perhatian orang dari muka dia..klu boy camner nk pakai baju camtu? nk simpan kumis tebal tapi aku malas nk trim..lagi pun npk tua lak :((

    BalasPadam
  2. tak baik kutuk org terutama tme2 bulan pose nih. Kita kutuk org sekali, ntah2 org kutuk kita lagi byk. Setiap sorang ada kelebihan dan kekurangan masing2, lebih baik diam jak. X payah nk tambah dosa..hari ni kata x pa, sok3 kita menyesal pulak. kan..cuba ko tgk artis melayu, islam lagi tuh....tapi mls nk cakap byk...so diam jak. jgn kutuk2 stacy.

    BalasPadam