8/27/2009

HOT GOSSIP : Aksi terlampau seksi

SEORANG peminat ruangan Hot Gossip mengadu kepada Hai tentang seorang pelakon wanita yang sejak kebelakangan ini jadi sebutan ramai. Yang lucunya, orang bukan bercakap fasal lakonannya yang bagus atau kejayaan yang diraih. Sebaliknya kerana kelakuannya yang terlampau.

Menurut peminat itu, baru-baru ini pelakon tersebut pergi shopping di sebuah kompleks membeli- belah terkenal di ibu kota. Dia ditemani seorang rakan bukan Melayu yang berlakon dengannya dalam sebuah drama bersiri.

Yang peminat itu meluat dan jelik ialah gaya pakaian pelakon tersebut yang dianggapnya seksi terlampau. Cubalah bayangkan, dia pakai dress pendek setakat paha dan berkasut tumit tinggi. Sudah tentulah kelihatan benda-benda yang tak sepatutnya. Tak payah nak intai pun dah boleh nampak.

Ramai yang sempat tonton show free yang ditunjukkan oleh pelakon ini, tapi dia boleh pula buat selamba tanpa rasa segan. Yang hairannya kawan dia boleh pula berpakaian sopan.

Hai menggeleng kepada dengar cerita itu kerana dulu sikapnya taklah sebegini berani. Tak tahulah apa motif dia pakai seksi begitu. Jika hanya nak tarik perhatian orang, dia tentunya tersilap kerana orang bukan lagi suka sebaliknya meluat.

HAI: Jaga penampilan berdasarkan situasi majlis.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan